TINGIMUSED
Üldtingimused
Üldised
tingimused kehtivad omapood.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja
veebikeskkonna omaniku MyFlower OÜ vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete
kohta.
Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti
Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva
informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
Lisaks käesolevatele Üldistele tingimustele
reguleerivad Kliendi ja MyFlower OÜ vahelisi suhteid MyFlower OÜ hinnakiri ja
väljakujunenud head tavad. Tellimused
postitatakse peale makse laekumist 3 tööpäeva jooksul. Kui makse pole laekunud 6 päeva jooksul peale tellimuse sooritamist, tellimus tühistatakse.
MyFlower OÜ jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi
ja hindu ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse,
edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või
reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning
täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist
veebilehel www.omapood.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste
muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal
kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette
nähtud teisiti.
MyFlower OÜ ja Klient soovivad kaubelda MyFlower OÜ
veebilehekülje www.omapood.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud
tingimustel. MyFlower OÜ e-poes tellimust vormistades ning makset sooritades,
kinnitab Klient, et ta on tutvunud üldtingimustega ja on nendega nõus.
Hinnad www.omapood.ee e-poes
MyFlower OÜ
e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma transpordikuluta
ning sisaldavad käibemaksu 22%. Raamatud 9%.
Kauba transpordi hind MyFlower OÜ
e-poes kajastub maksmisel ja ostuarvel.
Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel,
et üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa
toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või juurde
tasuda kohaletoimetamise eest MyFlower OÜ poolt esitatud arve alusel. MyFlower
OÜ jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse
enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel
kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
Vastutus ja vääramatu jõud
MyFlower OÜ vastutab Kliendi ees käesolevate
tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates
õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Klient vastutab MyFlower OÜ ees Kliendi poolt
käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis
kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning
tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes
kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui
nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole
poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
MyFlower OÜ ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib
tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine
käesolevate tingimuste raames.
Muud tingimused
MyFlower OÜ kasutab kliendi esitatud informatsiooni
ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. MyFlower OÜ ei avalda ostude
sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele,
v.a seadusega ettenähtud juhtudel.
Panga ja ostja vaheline side on kaitstud
SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa
kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel liikuv
informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.
Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes
juhinduvad klient ja MyFlower OÜ Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest
ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid
eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui
lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on
nii Kliendil kui ka MyFlower OÜ-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks
Tarbijakaitseameti juures tegutsevasse tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada
tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled
ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on
pooltele tasuta. Täpsem info www.komisjon.ee
Toimetame Teie tellimuse pakiautomaatidesse (peale makse laekumist) 3 tööpäeva jooksul, kella 8.00-st kuni 17.00-ni.
KUI VALITE "PANGAMAKSE" MAKSEVIISIKS , PALUME ARVESTADA, ET HOIAME TEIE TELLIMUSI 6 PÄEVA AKTIIVSENA, PEALE SEDA, TELLIMUSE EEST RAHA MITTELAEKUMISE PUHUL,TÜHISTAME TELLIMUSE .
KUI VALITE "SULARAHA" MAKSEVIISIKS - JÄRGITULEMISEGA, PALUME ARVESTADA, ET HOIAME TEIE TELLIMUSI 6 PÄEVA AKTIIVSENA, PEALE SEDA, TELLIMUSE EEST RAHA MITTELAEKUMISE PUHUL,TÜHISTAME TELLIMUSE .
KUI VALITE "PANGAMAKSE" MAKSEVIISIKS - JÄRGITULEMISEGA, PALUME ARVESTADA, ET SUMMA LAEKUMISE PUHUL, HOIAME TEIE TELLIMUSI 6 PÄEVA AKTIIVSENA, PEALE SEDA, KUI TE POLE TEATANUD, KUNA SOOVITE JÄRGI TULLA, TÜHISTAME TELLIMUSE JA TEOSTAME TEILE TAGASIMAKSE.
Pretensioonide
esitamine ja toodete tagastamine
Vastavalt
Võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk.; paragrahv 218(2)) on Kliendil õigus
pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest
kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas
ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
Klient võib
toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda toote parandamist või
asendamist.
Toote
defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama MyFlower OÜ-d esimesel
võimalusel probleemist telefoni teel +372 53739790 või e-posti
aadressil info@omapood.ee kirjeldusega, kuidas ja millal oli
avastatud või tekkis defekt ning võimalusel ka lisama fotod defektist.
Pretensioonide
sujuvamaks lahendamiseks soovitab MyFlower OÜ Kliendil hoiduda järgmistest
tegevustest: - toote vale hooldamine; - tootele füüsiliste kahjustuste
tekitamine; - toote remontimine Kliendi poolt; - kasutusjuhendi või
kasutustingimuste mittejärgimine; - toote mittesihipärane kasutamine.
MyFlower OÜ
on alati valmis vastama Kliendi küsimustele toodete ja nende korrektse
kasutamise ning hooldamise kohta.
Kui e-poest
ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, siis on
Kliendil õigus see tagastada 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Ostetud
kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke
vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt (näiteks nimeline kaup:
graveeritud tooted vms).
Toote
tagastamiseks tuleb esitada taotlus e-maili aadressile info@omapood.ee.
Tagastatavale
kaubale peab olema lisatud ostuarve või tellimuse kinnitus.
Tagastatav toode peab olema
kasutamata ( rullikpudelit / rullikpudeleid pole kasutatud, raamatutel pole kasutamistunnuseid, nagu näiteks kaante ja lehtede murdekohad ) ja originaalpakendis.
Tagastamise
korral hüvitise maksmise vältimiseks peab Klient tootepakendi avama
ettevaatlikult seda kahjustamata. Kauba väärtuse vähenemise korral on kauplejal
õigus tarbijalt nõuda väärtuse vähenemise hüvitamist. Kui pakendit ei saa
lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta tarbija rikutud pakendi eest.
Kõik
tarbijalt lepingu alusel saadud tasud kantakse tagasi Kliendi pangaarvele 14
tööpäeva jooksul peale seda kui Klient on tagastanud lepingu esemeks olnud asja
või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud.
Digitaalseid tooteid (sh e-raamatuid) tagastada ei ole võimalik.
Tagastamisega
kaasnevad transpordikulud katab ostja. Kui tagastamisele kuuluv ese ei
vasta tellitule, kannab tagastamiskulud kaupleja.